ablakzsiráf

Mindenről mindent mindenkinek.

Örülök ennek az esőnek,

2008.10.15. 15:23 | Smat | Szólj hozzá!

 legalább nem annyira vidám minden :) Én viszont az vagyok, sikerült túljutnom a hét elejei rossz hangulaton, közben szól egy kis Hiperkarma, és sikerült megtanulnom ülni a forgószékemen. A szék körülbelül öt éves, olcsón vettem, fogjuk rá, hogy jól néz(ett) ki, és két hete kiesett az egyik görgője. Kedves szaki spanom (Kefír) el is magyarázta, hogy ezt úgy tervezték, hogy mégegyszer te össze ne tudd pattintani, vagy ragasztani. És neki az ilyet el is hiszem, mert két gyufaszálból és egy üres joghurtos pohárból tud hűtőszekrényt csinálni (Macgyver?!), külső segítség nélkül, de sajnos egy köcsög forgószék görgője kifog rajta. 

Jelentem már annyira megszoktam ezt a görgő nélküli létet, hogy már nem is kell. A súlypontom kicsit máshol van, mint eredetileg, de ki nem szarja le. Hát nem?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosablak.blog.hu/api/trackback/id/tr31715415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása