ablakzsiráf

Mindenről mindent mindenkinek.

Kávé

2008.10.06. 08:32 | Cosmic Girl | Szólj hozzá!

Kedveském!

A Tropic Thunderen én TÉNYLEG nevettem, vessen csak meg érte a nagyvilág.
Viszem a kutyát tízre állatorvoshoz, szurit kap, meg levágja a kis karmait végre, nem akad bele szegény a rólam kiálló mindenféle textiltestrészbe.
Ha beértem rakok majd fel képeket is, azt hiszem benn hagytam az adathordozót, amin éppen tárolom. Remélem ezeregyszázharminc órakor benn leszek már. Jajjistenem, a kávé! Majdnem elfelejtettem. Thália óta régen nem látott kedves ismerős. :) Másrészt mindenkit kávézni hívok.
"Szia, egy vacsora?"
"Szia, egy kávé?"
"Ezt durva elutasításak veszem!"
"Délután kettőkor nem szoktam vacsorázni."

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosablak.blog.hu/api/trackback/id/tr32698311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása